Welkom Marion1960!

Waarover praten zij?

Over televisie, media, film, theater, cabaret, muziek, sport, politiek, en alles wat ons maar bezighoudt.


SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 10-01-2010 21:12

Peetje schreef:Jammer, dat heb ik ook helemaal gemist. :D
Dat speelde zich niet af op mijn club, maar op de toenmalige club van Zavage. En ik geloof dat hij ook bij Lotus op de club zat. :wink:

Lonneke
Berichten: 847
Lid geworden op: 06-12-2009 15:42

Bericht door Lonneke » 11-01-2010 07:53

Zavage schreef:Heb je even? :lol:
Alle tijd :P

linda1976
Berichten: 2933
Lid geworden op: 08-12-2009 21:19

Bericht door linda1976 » 11-01-2010 08:05

ja spannend :D

Gast

Bericht door Gast » 11-01-2010 09:29

SubRosa schreef:
Peetje schreef:Jammer, dat heb ik ook helemaal gemist. :D
Dat speelde zich niet af op mijn club, maar op de toenmalige club van Zavage. En ik geloof dat hij ook bij Lotus op de club zat. :wink:
Ja ook bij mij :P Nee die was te erg zeg .

Hij werkte als kok In amsterdam naast Magna Plaza , woonde op de admiralengracht , hij was in de bos en lommer buurt opgegroeid en wist alles van de buurt waar ik geboren ben tot in de kleinste details. zijn ongehuwde dochter woonde bij hem in en hij bracht en haalde de kleinkinderen van school ,zat in de zomer graag op een speelpleintje met de moeders te kleppen.
Vervolgens kreeg hij een ongeluk met zijn broer in een auto ,zeer ernstig ,er verscheen een dochter op de club die dat vertelde ,op een gegeven moment hebben we kaarten naar zijn huis gestuurd en dan zou zijn dochter het wel in het ziekenhuis afgeven aan hem.
Een paar zijn naar dat ziekenhuisgegaan en toen bleek dat het allemaal gelogen was Geen Petertje te vinden en oo nooit daar geweest.
Op het stuur een kaartje adres woonde een oudere dame en die vond het al raar van al die kaartjes die begreep er niets van.

afijn dat was dus zo'n beetje het verhaal van "Petertje"

Karin ,Zavage , hebben jullie nog een aanvulling hierop ?

linda1976
Berichten: 2933
Lid geworden op: 08-12-2009 21:19

Bericht door linda1976 » 11-01-2010 10:11

wauw :shock: dat is wel heel triest

Peetje
Berichten: 2321
Lid geworden op: 05-12-2009 13:03

Bericht door Peetje » 11-01-2010 10:57

Jeetje, sommige mensen sporen echt niet :?
Wel jammer dat ik dat allemaal gemist heb :wink:

linda1976
Berichten: 2933
Lid geworden op: 08-12-2009 21:19

Bericht door linda1976 » 11-01-2010 12:35

ja dat dacht ik ook hihi

Zavage
Berichten: 3639
Lid geworden op: 08-12-2009 19:38

Bericht door Zavage » 11-01-2010 12:44

Lotus heeft het al zo'n beetje in grote lijnen verteld wat er speelde en dat speelde over een aantal clubs. Na verloop van tijd kwam die broer ineens op de proppen ,die was gescheiden ,maar die had ook helemaal dezelfde manier van schrijven zoals die Petertje.
Die Petertje stalkte ook een beetje,ineens werden alle gastenboeken van de websites volgekloddert door hem ,hij stuurde mij ineens mails en allerlei familiekiekjes op en de foto van hemzelf toonde een grote gelijkenis van John Williams,die RTL presentator. En het gekke was dat die mails van allerlei verschillende adressen afkwamen,we hebben de ip nummers nagetrokken.

En toen hij door de mand was gevallen ,was die bijna dooie broer opgestaan en begon toen gal te spuien. Het waren barre tijden op clubs :P

En nogmaals hij schreef als een vrouw ,het was gewoon iemand met een vrouw persoonlijkheids of meervoudigheid stoornis . Kortom een triest geval

Lonneke
Berichten: 847
Lid geworden op: 06-12-2009 15:42

Bericht door Lonneke » 11-01-2010 17:46

Wow, dat klinkt wel echt bizar zeg! :shock: Dat is dan weer de makke van internet he, iedereen kan je van alles wijsmaken! Op zich is zoiets wel komisch, als je het doorkrijgt, maar als het stalker-trekjes krijgt, is de lol er gauw vanaf!

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 11-01-2010 17:58

Zavage schreef:Lotus heeft het al zo'n beetje in grote lijnen verteld wat er speelde en dat speelde over een aantal clubs. Na verloop van tijd kwam die broer ineens op de proppen ,die was gescheiden ,maar die had ook helemaal dezelfde manier van schrijven zoals die Petertje.
Die Petertje stalkte ook een beetje,ineens werden alle gastenboeken van de websites volgekloddert door hem ,hij stuurde mij ineens mails en allerlei familiekiekjes op en de foto van hemzelf toonde een grote gelijkenis van John Williams,die RTL presentator. En het gekke was dat die mails van allerlei verschillende adressen afkwamen,we hebben de ip nummers nagetrokken.

En toen hij door de mand was gevallen ,was die bijna dooie broer opgestaan en begon toen gal te spuien. Het waren barre tijden op clubs :P

En nogmaals hij schreef als een vrouw ,het was gewoon iemand met een vrouw persoonlijkheids of meervoudigheid stoornis . Kortom een triest geval
Ja die had beslist het Tara Singh Varma-syndroom....

Hij/zij had ook een hond!

Maar het trieste is: je weet nooit onder welke persoonlijkheid en nickname zo'n persoon weer eens opduikt. :(

Plaats reactie