Welkom op dit forum!

Waarover praten zij?

Over televisie, media, film, theater, cabaret, muziek, sport, politiek, en alles wat ons maar bezighoudt.


SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 05-12-2009 14:41

sisterirma schreef:Geef ze even de tijd. Het is sinterklaas vandaag, misschien zijn er een paar te druk. Ik zag vanmorgen op mijn iphone dat er een bericht was maar had geen internetconnectie op de zaak. Ben nu even thuis en kon kijken.
Nee joh, het gaat er niet om dat mensen geen tijd tijd hebben. Sommige mensen komen er gewoon niet op. Zoals o.a Judith en Robert. Het lukt ze niet om hier te registreren. Ik hoop dat dat snel opgelost is.

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 05-12-2009 14:45

Peetje schreef:Het Amerika Forum waar ik opzit dat is hetzelfde opgezet als dit forum dus ik ben er al helemaal aan gewend.

Ik heb bij m'n profielinstellingen de layout veranderd omdat ik dan een beter overzicht heb.
Wat heb je dan veranderd? Want je kunt het via je profiel niet echt anders indelen. Of heb je Comic Book veranderd in Silver? Ik vind die layout van Comic Book juist zo leuk. )

Peetje
Berichten: 2321
Lid geworden op: 05-12-2009 13:03

Bericht door Peetje » 05-12-2009 14:56

Ja ik heb dat veranderd in silver. Ik vind comic Book er veel leuker uitzien maar bij silver heb ik een beter overzicht en geeft een rustiger beeld.

(Ik ben nu erg moe dus dan vind alles al snel te druk :wink: )

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 05-12-2009 15:38

Ik vind dat juist erg onoverzichtelijk dat Silver. Maar het is maar waar je je het prettigst bij voelt natuurlijk. wink

Meestal hou ik ook niet zo van drukke achtergronden en toeters en bellen. Ik dacht jij juist wel. P

Gast

Bericht door Gast » 05-12-2009 15:59

Ik ben er ook ,begrijp er nog niet veel van
Vind het wel okee denk ik hhahhaaa ik heb het idee dat ik de laatste tijd in een rollercoaster zit wat internet betreft ,mijn god hee wat een hoop nieuwe dingen moet ik leren en dat gaat allemaal niet meer zo makkelijk. :P :? :roll:

Gast

Re: Welkom op dit forum!

Bericht door Gast » 05-12-2009 16:11

SubRosa schreef:Het zal vast wel weer gedoemd zijn om op niets uit te lopen, maar ik wilde toch even wat uitproberen.. Ik ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn. :lol:

Ik moest even puzzelen met de rubrieken, maar het ziet het er wel overzichtelijk uit.

Als je een nieuw topic wilt openen, dan moet je alleen eerst even kijken in welke rubriek het thuishoort
Ook ik ben lid geworden , ga eerst eens even rond kijken :shock:

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 05-12-2009 16:11

Ik sluit me helemaal bij je aan Karin! Er verandert zoveel op mijn vaste internetsites op dit moment, dat ik moeite heb om het bij te benen. (En toch opent ze een nieuw forum.... P )

Maar het zal wel wennen. Ik ben hier nu sinds gisteravond laat mee bezig, en ik vind het al behoorlijk makkelijk zo. Het lijkt een beetje op het FOK-forum.

Oja een avatar doe je als volgt ga naar optie profiel (hierboven het forum) en daar vind je optie avatar uploaden!

Leuk dat je er ook bent bij trouwens! lol

Gast

Re: Welkom op dit forum!

Bericht door Gast » 05-12-2009 16:28

Screensaver schreef:
SubRosa schreef:Het zal vast wel weer gedoemd zijn om op niets uit te lopen, maar ik wilde toch even wat uitproberen.. Ik ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn. :lol:

Ik moest even puzzelen met de rubrieken, maar het ziet het er wel overzichtelijk uit.

Als je een nieuw topic wilt openen, dan moet je alleen eerst even kijken in welke rubriek het thuishoort
Ook ik ben lid geworden , ga eerst eens even rond kijken :shock:
Oops !! volgens mij heb ik iets niet goed gedaan met het quoten :oops:

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 05-12-2009 16:33

Heeeej Screensaver!!

lol

sisterirma
Berichten: 5671
Lid geworden op: 05-12-2009 13:46

Bericht door sisterirma » 05-12-2009 19:23

Dat gevoel heb ik ook een beetje. Heb er sinds kort ook mijn iphone bij wat aardig wat tijd vergt om die bij te houden. Komt natuurlijk ook omdat ik er veel te veel aps heb op staan en van geen enkele afstand wil doen :P

Plaats reactie