Dank allemaal!

Waarover praten zij?

Over televisie, media, film, theater, cabaret, muziek, sport, politiek, en alles wat ons maar bezighoudt.


Gast

Bericht door Gast » 12-12-2009 15:49

Ik kom hier ook meer dat op clubs, !!! :lol:

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 12-12-2009 17:47

sisterirma schreef:Waarom zet je je bril dan niet op roll lol
Welke bril? 8)

Ik heb een bril voor in de verte, maar die heb ik al nooit op.

Laatst heb ik een keer een leesbril gekocht in de keuken, voor de minilettertjes op de verpakkingen. Maar die is alweer stuk.

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 12-12-2009 17:50

Lonneke schreef:Kan je de grootte tijdens het typen dan niet even wat groter zetten?

Vind dit forum ook prima, maar het zit nog niet helemaal in m'n systeem om hier regelmatig te kijken ;) Komt vanzelf! Er is genoeg te lezen en te kletsen hier in ieder geval, dat is top! D

Clubs kom ik nu ook nog amper, paar dagen niet gekeken, zal straks eens kijken of er nog wat gebeurd op de cluppies waar ik lid van ben. Als het zo rustig blijft, scheelt me dat weer 2,25 euro per maand, dan zeg ik m'n abonnement op.
Tis ook geen verplichting om te komen hoor. wink
Zoiets moet je doen omdat je het leuk vindt.
Ik heb de link van dit forum ook op m'n clubhome gezet, maar je mist wel een beetje het 'alles bij elkaar hebben'.

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 12-12-2009 17:50

jolande schreef:Ik kom hier ook meer dat op clubs, !!! lol

Haha, da's mooi! lol lol

sisterirma
Berichten: 5671
Lid geworden op: 05-12-2009 13:46

Bericht door sisterirma » 12-12-2009 18:51

SubRosa schreef:
sisterirma schreef:Waarom zet je je bril dan niet op :roll: :lol:
Welke bril? 8)

Ik heb een bril voor in de verte, maar die heb ik al nooit op.

Laatst heb ik een keer een leesbril gekocht in de keuken, voor de minilettertjes op de verpakkingen. Maar die is alweer stuk.
Maar als je die lettertjes niet goed kan lezen zou ik toch even langs Hans Anders gaan daar zijn de leesbrillen zo goedkoop.

sisterirma
Berichten: 5671
Lid geworden op: 05-12-2009 13:46

Bericht door sisterirma » 12-12-2009 18:53

Peetje schreef:Ik heb die automatische mail uitgezet en ik kom een paar keer per dag eens kijken of er nieuwe dingen zijn geplaatst. Bij subsilver zie je bij elke categorie of topic, of daar iets nieuws is geplaatst. Het icoontje is dan oranje gekleurd, icoontjes van gelezen topics zijn wit :)
Denk dat ik hem ook uit ga zetten want Karin is altijd zo gruwelijk vroeg op en als er bij mij een emailtje binnen komt gaat er een ping af op een iphone.

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 12-12-2009 18:56

Tot voor een paar weken geleden kon ik alles nog prima lezen, maar sinds het nieuwe clubs zijn daar de letters echt kleiner geworden. En hier op dit forum zijn ze ook mini als ik type, maar als het bericht opgeslagen is dan zijn ze weer groot.

Ik dacht eerst dat het aan mijn PC lag, maar ik heb niets anders ingesteld en andere sites kan ik prima lezen.

En ja, je koopt hier bij het Kruidvat al een leesbril voor 3 euro, dus daar hoef ik het niet voor te laten. wink

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 12-12-2009 19:20

sisterirma schreef:
Peetje schreef:Ik heb die automatische mail uitgezet en ik kom een paar keer per dag eens kijken of er nieuwe dingen zijn geplaatst. Bij subsilver zie je bij elke categorie of topic, of daar iets nieuws is geplaatst. Het icoontje is dan oranje gekleurd, icoontjes van gelezen topics zijn wit )
Denk dat ik hem ook uit ga zetten want Karin is altijd zo gruwelijk vroeg op en als er bij mij een emailtje binnen komt gaat er een ping af op een iphone.
Je kunt toch gewoon 's avond even uitloggen van dit forum als je gaat afsluiten?
Zo simpel is het. wink

En volgens mij ben ik op een hele schappelijke tijd wakker, maar helaas is het bij jullie een uur vroeger..... P

sisterirma
Berichten: 5671
Lid geworden op: 05-12-2009 13:46

Bericht door sisterirma » 12-12-2009 20:48

Donderdagmorgen dacht ik even uit te kunnen slapen maar toen kwam de kolenboer al vroeg aan de deur. Nouja het was negen uur maar dat is voor mij vroeg, ik kom er normaal niet eerden dan half tien uit.

SubRosa
Site Admin
Berichten: 10484
Lid geworden op: 04-12-2009 17:34

Bericht door SubRosa » 12-12-2009 21:34

De kolenboer........ >>

Daar had ik het laatst nog met mijn moeder over die hadden dat vroeger ook, maar dat was voordat ik geboren was. Wij hadden nog wel een kolenhok in de schuur, maar dit werd niet meer gebruikt.

Plaats reactie